c# 调用 c++.dll
typedef unsigned char HI_U8;
typedef unsigned char HI_UCHAR;
typedef unsigned long HI_U32;
typedef unsigned __int64 HI_U64;
typedef void* HI_HDL;
HI_S32 HI_DLLEXPORT Hi264DecFrame(
HI_HDL hDec,
HI_U8* pStream,
HI_U32 iStreamLen,
HI_U64 ullPTS,
H264_DEC_FRAME_S *pDecFrame,
HI_U32 uFlags );
typedef struct hiH264_DEC_FRAME_S
{
HI_U8* pY;
HI_U8* pU;
HI_U8* pV;
HI_U32 uWidth;
HI_U32 uHeight;
HI_U32 uYStride;
HI_U32 uUVStride;
HI_U32 uCroppingLeftOffset;
HI_U32 uCroppingRightOffset;
HI_U32 uCroppingTopOffset;
HI_U32 uCroppingBottomOffset;
HI_U32 uDpbIdx;
HI_U32 uPicFlag;
HI_U32 bError;
HI_U32 bIntra;
HI_U64 ullPTS;
HI_U32 uPictureID;
HI_U32 uReserved;
H264_USERDATA_S *pUserData;
} H264_DEC_FRAME_S;
typedef struct hiH264_USERDATA_S
{
HI_U32 uUserDataType;
HI_U32 uUserDataSize;
HI_UCHAR* pData;
struct hiH264_USERDATA_S* pNext;
} H264_USERDATA_S;